Oltiin viikko harjoiteltu liikkeitä "liki" ja myös "sivulle" (ilman käskysanaa toistaiseksi tosin). Eilen sitten mentiin tottikseen katsomaan, mitä ollaan saatu aikaan ja oppimaan lisää.

"Liki" meni ensin vähän vinoon, kun Mörkö väisti hihnaa. Sitten käärin hihnan käsivarren ympärille, niin johan meni poika suoraan ja ihan kiinni! Mä olin todella tyytyväinen!! Helminauhakin sujui tosi hyvin, Mörkö tajusi hienosti, mistä on kysymys. Saatiin kehut siitä.

"Sivulle"-liike meillä oli jäänyt kesken, kun sitä käsiteltiin. Mörkö alkoi omatoimisesti siinä istumaan ja niinpä mulle oli vähän epäselvää, että oliko se nyt sitten oikeassa paikassa vai ei. Kysyin sitä tunnin lopuksi ja näytin, miten me tehdään. Kuulemma oli juuri oikeassa paikassa, ihan kiinni mun jalassa ja lapa mun polven kohdalla. Nyt sitten liitetään siihen käskysana ja katsekontakti :)

Luoksetulo meni erinomaisesti! Yritin jälleen ehdotella liinaa, mutta tällä kertaa siitä ei oltu ihan samaa mieltä, joten tehtiin ilman (ja hyvä niin). Tein pitkän luoksetulon eli juoksin sinne ties kuinka kauas motivointipatukkaa heilutellen ja kuulin jälleen jo matkalla sen pienen Mörriäisen vinkuvan innoissaan mun perään. Sieltä se lähti taas kuin luoti ja SUORAAN mun luokse! Palkkasin tietysti kunnolla ihan onnessani, olin tosi tyytyväinen.

Hyvin meni siis viime kerta, sain olla oikein ylpeä mun pikkuisestani :)