Tänään käytiin Mörkön kanssa ihan kahdestaan pommarin tokotreeneissä. Mörkö oli taas ihan innoissaan :) Harjoiteltiin paikallaanmakuuta häiriön alla, kun kouluttaja huuteli kimeällä äänellä "vapaa" ja "tänne poika" jne. kesken treenien ja heitteli lelua koirarivin edessä. Mä vähän varmistelin ja olin noin 1,5 metrin päässä Mörköstä, mutta eipä se pieni pörröpää noussut senttiäkään!

Harjoiteltiin myös seuraamista ja liikkeestä maahanmenoa. Kouluttaja huomasi, että Mörkö on hyvin tarkka siitä, millä äänenkorkeudella ja -painolla ja "nuotilla" jää-käskyn sanoo. Silloin kun sanon sen kuten tavallisesti, se putoaa tosi hienosti maahan ja jää siihen. Jos taas onnistun sanomaan sen väärin, niin se vähän hiipii perässä eikä ihan tunnu tajuavan. Valitettavasti mä en tietoisesti aina tiedä, miten mä olen noita käskyjä sanonut ja sainkin kotiläksyksi tarkkailla ja opetella ne.

Jeppana taas opetteli ihan yksin-yksinoloa, kun me oltiin treeneissä ja Anttonkin jääkiekkoilemassa. Hyvin se jäi portin taakse olohuoneeseen, kun lähdin, ja tullessa oli kuulemma ihan uninen poika vastassa. Yksin-yksinoloa se on harjoitellut tietysti päivällä, kun ollaan Mörkön kanssa lähdetty lenkille, mutta noin niinkuin työpäivien ajaksihan pojat jää yhdessä yksin.. eli kaksin.

Jedin kanssa ollaan harjoiteltu myös hihnassa kävelyä ulkona. Ihan alkuun saatiin kovasti neuvotella siitä, saako hihnaa purra tai saako siinä roikkua. Kun siitä pääsimme yhteisymmärrykseen, hihnassa kävely sujui oikein hienosti! :)