Tänään oli jälleen kisapäivä ja lähdettiin kokeilemaan onneamme AgiMestaan, Rescueyhdistys KULKURIT Ry:n järjestämiin rallytokokisoihin. Tämä oli myös Jedin suuri päivä, sillä se osallistui oikein alokasluokkaan!

Ensin oli kuitenkin Mörkön vuoro. Kirjaimellisesti ensin, saatiin nimittäin aloittaa luokka. Se oli jännittävää, koska en voinut katsoa muista mallia ja sitä kautta opetella vielä rataa. Mutta meni tosi hyvin, Mörkö oli aivan loistavasti kuulolla ja teki niin hienosti, että olin siitä aivan mahdottoman ylpeä! Itse tein jonkun ohjaajavirheen, ei hajuakaan mikä se oli.

Jedin vuoro tuli sitten 13 muun koiran jälkeen ja odotellessa lähtöä se vielä katseli ihmeissään ympäri hallia, kun oli paljon koiria ja hajuja ja joku sai namia ja toiselle heitettiin palloa.. mulla jo meinasi hikikarpalot puskea otsalle siinä vaiheessa. Mutta kun päästiin radalle, se alkoikin kummasti keskittymään ja teki rauhallisen suorituksen. Mä itse sekoilin jonkin verran, uusin mahdollisesti ihan turhaan pari liikettä, kun en muistanut mitä säännöissä sanottiin, mutta Jedi teki oikein hienosti! Lisäksi yhden 360 asteen käännöksen tein väärään suuntaan, kun oli liian vaikeaa muistaa, kumpi on oikea ja kumpi vasen :D

Jedi sai 84 pistettä eli tosi tosi tosi hienosti alkoi sen pienen herneen kisaura!!

Mörkö sai 99 pistettä, RTK-koulutustunnuksen ja sijoittui ykköseksi!! Aivan mieletön fiilis molempien poikien suorituksesta! :)





Mä olen niin ylpeä mun reippaista pojistani!!!! :)